بررسی سلاح MK12 پابجی موبایل

در این مقاله به بررسی یکی از جدیدترین سلاح های بازی پابجی ، یعنی MK12 میپردازیم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پابجی موبایل نسخه موبایل بازی بتل رویال معروف PlayerUnknown’s Battlegrounds در PC است. این بازی توسط استودیو Tencent برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده است.

پابجی موبایل در هر فصل با بروزرسانی که شامل ویژگی‌های جدید، اسکین ها، ایونتها و سلاح‌های جدید می باشد، همراه است. سلاح MK12 بازی پابجی موبایل آخرین سلاح DMR است که به تازگی در آپدیت 0.19.0 به بازی پابجی موبایل افزوده شده‌است.

بیشتر بدانید : نسخه جدید بازی پابجی موبایل

سلاح MK12 پابجی موبایل

سلاح MK12 یک DMR است که به این معنی است که دارای دامنه موثر بسیار بالا، میزان دمیج بالا به ازای هر شلیک و نرخ مناسب شلیک است. سلاح MK12 پابجی موبایل از مهمات ۵.۵۶ استفاده می‌کند و فقط یک حالت شلیک دارد. این سلاح همچنین دارای یک بایپد مانند QBZ و MK۱۴ است که به طور قابل‌توجهی لگدزدگی سلاح را کاهش می‌دهد.

اطلاعات سلاح MK12 پابجی موبایل

  • دمیج: ۴۶ تا ۴۸
  • دامنه موثر: ۱۵۰ متر
  • خشاب: ۲۰ گلوله (۳۰ عدد با خشاب اضافی)
  • ضمیمه ها: دوربین، خشاب، گریپ، سرلوله تفنگ

به طور کلی، سلاح Mk۱۲ از نظر آمار و قدرت تقریبا با سلاح های Mini 14 و QBU یکسان است. ولی می‌توانیم بگوییم که Mk۱۲ کمی از آن ۲ قوی‌تر است، چون همه جایگاه‌های اتصال را دارد و زمانی که به طور کامل مجهز می‌شود، آن را کمی پایدارتر می‌سازد.

مکان های سلاح MK12 پابجی موبایل

در حال حاضر، MK12 تنها در آخرین نقشه بازی پابجی موبایل، یعنی مپ Livik موجود است.این سلاح بیشتر مواقع در بسیاری از مکان‌ها روی نقشه وجود دارد اما می توان گفت که لوکیشن های Lumber Yard و Shipyard بهترین مکان برای پیدا کردن سلاح Mk12 هستند.

نکات و ترفندهای استفاده از سلاح MK12 پابجی موبایل

بهترین attachmentها

از آنجا که سلاح MK12 پابجی موبایل را می توان با انواع پیوندها مجهز کرد در ادامه بهترین گزینه ها برای اتصال به این سلاح را برای شما آورده ایم. برای مجهز کردن سلاح خود ممکن است به یوسی نیاز داشته باشید که می توانید یوسی بازی پابجی موبایل خود را از فروشگاه ما تهیه کنید.

  • دوربین 4x و یا بزرگ‌تر: شما اغلب از سلاح MK12 برای مبارزات در فاصله های طولانی استفاده می‌کنید، بنابرای به یک دوربین بزرگ بر روی سلاح خود نیاز دارید تا دقت شلیک خود را بالاتر ببرید.
  • خشاب “Extended Mag” یا “Quickdraw Extend Mag”: هر کدام از این ۲ خوب است چون اغلب مبارزات در برد طولانی هستند بنابراین بخش Quickdraw غیر ضروری است.
  • گریپ : گریپ عمودی، گریپ سبک؛ شما به ثبات بیشتر و لگدزدگی کمتر نیاز دارید تا در مبارزات با برد طولانی‌ به طور مداوم شلیک کنید.
  • مازل : صدا خفه کن، فلش هایدر، جبران کننده ها؛ برای پوشش مکان خود شاید بهتر باشد از خفه کن استفاده کنید اما در کل هر کدام از این ها به اندازی کافی مناسب هستند.

استراتژی

سلاح MK12 پابجی موبایل تا حدی در مبارزات در محدوده نزدیک قابل‌استفاده است اما با سلاح های SMG، shotgun، یا AR ها موجود در بازی برای این محدوده قابل مقایسه نیست. این سلاح دارای حالت شلیک اتوماتیک نیست و برای کشتن هر فرد در محدوده 150 متری خود باید 5 شلیک به بدن یا دو شلیک هدشات به حریفتان داشته باشید.

از آنجا که لگدزدگی سلاح MK12 شدید نیست، می‌توانید بی‌حرکت بایستید و با دو هدشات قبل از اینکه حتی حریفتان متوجه شود، آن‌ها را بکشید. اگر آن‌ها در حال دویدن هستند، به طور مداوم در جلو مسیری که می روند شلیک کنید تا به آن ها برخورد کند. اگر حریفان موقعیت شما را می داند و دارای سلاح KAR98 و M24 می باشد با او درگیر نشوید زیرا به راحتی هدشات می شوید.

نکات

در اینجا چند نکته برای استفاده از سلاح MK12 بازی پابجی موبایل برای شما آورده شده‌است تا با به کار گیری آن ها به تیرانداز بهتری تبدیل شوید.

  • شما باید مکان خوبی با یک چشم‌انداز خوب از محیط خود داشته باشید مانند روی پشت‌بام ساختمان، روی یک تپه، درون یک ساختمان بلند و …
  • صبور باشید چون اولین شلیک شما مهم‌ترین شلیک است. پس از آن، هدف شما پنهان خواهد شد یا ممکن است فرار کند تا از شلیک های بعدی در امان بماند بنابراین برای شما کمی سخت تر خواهد بود تا کار نیمه تمام خود را تمام کنید.
  • مطمئن شوید که کاملا مجهز هستید. این از نکاتی است که هر اسنایپر باید به آن توجه کند. سعی کنید حداقل یک دوربین خوب و خفه کن صدا داشته باشید.
  • سلاح MK12 دارای یک سه‌پایه است، از این رو بهتر است هر زمان که بخواهید ثبات را افزایش دهید و لگدزدگی را کاهش دهید به صورت درازکش از آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی پابجی موبایل مراجعه کنید.

منبع : سلاح MK12 پابجی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *