آپدیت 1.8 پابجی

در این مقاله آپدیت جدید 1.8 بازی پابجی موبایل و ترفند های آن را برای شما شرح می دهیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تله های جدید پابجی موبایل

همانطور که همه می‌دانیم، از آنجایی که spike trap سال گذشته در پابجی معرفی شد بنابراین یک آیتم جدید در PUBG نیست. اما هم اکنون، تیم پابجی موبایل در بروز رسانی نسخه 1.9 بتای خود از این آیتم رونمایی می کند. تله های میخی پابجی موبایل تایر خودروها را پنچر می کنند بنابراین می‌توانید برای مسدود کردن جاده و پل از آن استفاده کنید.

این تله های میخی در آپدیت 1.9 پابجی موبایل در مکان‌های مختلف روی نقشه مثل خانه‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و غیره ایجاد می‌شوند. بعد از بدست آوردن spike trap، شما می‌توانید به روی پل بروید و آن را بر روی پل نصب کنید تا پل را مسدود کنید. سپس مکانی برای پناه گرفتن، مانند یک جعبه، یک خودرو از کار افتاده ، یا یک سنگ بزرگ در آن نزدیکی پیدا کنید.

شما می توانید برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل به وبسایت ما مراجعه کنید.

برای اینکه هنگام استفاده از این تله های میخی پابجی بهتر نتیجه بگیرید می‌توانید چند وسیله نقلیه پیدا کنید تا موانع بیشتری برای مسدود کردن پل ایجاد کنید. با این کار آن‌ها نمی‌توانند به آسانی از پل عبور کنند. هنگامی که اتومبیل های حریفتان آسیب‌دیده و آن ها شوکه شدند زمان مناسبی است تا به سمتشان شلیک کنید و آن ها را از بین ببرید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تنها یک بار می توانید از این تله ها استفاده کنید، به محض اینکه یک ماشین توسط این تله های میخی خراب شود تله میخی منقضی می‌شود.

نقشه‌های بزرگ مانند Erangel و Miramar پل‌ها و جاده‌ها بسیاری دارند که می‌توانید برای کمین کردن و کشتن دشمنان استفاده کنید. علاوه بر تله های میخی، شما باید یک نارنجک دستی همراهتان داشته باشید تا یک جوخه کامل از دشمنان را وقتی که می‌توانند پنهان شوند، از بین ببرید. این ویژگی در حال حاضر در بروزرسانی 1.9 نسخه بتای پابجی موبایل بر روی نمونه چینی آزمایش شده‌است و احتمالا بزودی در نسخه جهانی از آن رونمایی شود.

برای اطلاع از آخرین خبرهای این بازی از طریق وبسایت رسمی بازی پابجی موبایل اقدام کنید.

منبع: آپدیت 1.9 پابجی موبایل – تله های میخی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *