دانلود بازی پابجی لایت نسخه قدیمی

در این مقاله دانلود بازی پابجی لایت نسخه قدیمی را برای شما شرح می دهیم ، پس با ما همراه باشید.

نسخه رسمی پابجی موبایل

پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه ی رسمی بازی محبوب Player Unknown Battle Ground برای موبایل به حساب می آید. بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در PUBG Mobile شبیه به نسخه ی PC و کنسول شما بدون هیچ تجهیزاتی همراه با ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش کنید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند.

در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل آینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از آن طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی، از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید. در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است. همان طور که گفته شد بازی پابجی در واقع یکی از برترین بازی های کنسول های بازی است که برای سیستم عامل اندروید و ios نیز باز سازی شده و علاقه مندان می توانند این بازی را در گوشی های خود تجربه کنند. بازی از گرافیک بسیار بالا و خارق العاده ای برخوردار است و گشت و گذار در محیط بازی می تواند برای شما جذاب باشد.

ویژگی های نسخه اصلی پابجی موبایل

در دسترس بودن حالت های مختلف بازی با امکان دانلود و انتخاب توسط بازیکن .

در دسترس بودن نقشه های متنوع و گسترده برای انتخاب و سرگرم شدن.

امکان گشت و گذار در یک نقشه وسیع و پیدا کردن سلاح و تجهیزات.

امکان استفاده از ده ها تفنگ و سلاح مختلف برای از بین بردن دشمنان.

حضور دشمنان واقعی از سراسر دنیا و روبات های خود بازی برای نبرد.

امکان دعوت از دوستان خود از سرتاسر دنیا و شرکت در نبردهای گروهی.

امکان چت صوتی با دوستان خود با کیفیت بالا و تنظیمات مختلف مربوط به صدا.

کنترلرهای پیشرفته و کاربرپسند با امکان شخصی سازی توسط هر بازیکن.

در دسترس قرار گرفتن تورنومنت های ماهانه و مدت دار برای کسب امتیاز ویژه.

در دسترس بودن انواع و اقسام لباس های خاص برای به دست آوردن توسط بازیکن.

امکان وصل کردن حساب کاربری بازیکن به روش های مختلف از جمله جیمیل، فیسبوک و توییتر.

دارا بودن جدول رنکینگ جهانی برای مشخص کردن امتیاز کاربران پابجی موبایل.

حالت های مختلف آب و هوایی همانند روز یا شب برای واقعی تر جلوه دادن محیط بازی.

دارا بودن گرافیک خیره کننده کنسولی به صورت سه بعدی با جزئیات دقیق طراحی و ساخت با موتور قدرتمند گرافیکی Unreal Engine 4.

هیجان بسیار بالا هنگام بازی.

صدا گذاری بسیار عالی و استفاده از جلوه های صوتی سه بعدی.

امکان استفاده از قایق و موتور سیلکت.

پابجی موبایل چه مودهایی برای بازی کردن دارد؟

در ابتدا پابجی موبایل تنها یک مود بیشتر در اختیار کاربران قرار نداده بود آن همان بتل رویالی بود که 100 نفر در یک زمین قرار میگرفتند و سپس آخرین نفری که تلاش میکرد زنده بماند برنده بازی میشد. اما رفته رفته پابجی با اپدیت های هیجان اگیز خود مود های متفاوت و سرگرم کننده ای را در اختیار شما گیمرای عزیز قرار داد که برای شما شرح خواهیم داد.

مود کلاسیک Classic

مود کلاسیک Classic Mode در واقع مود اصلی و قدیمی مود پابجی موبایل است که در آن ۱۰۰ بازیکن میتوانند در یک نقشه کامل و بزرگ به مبارزه بپردازند.که معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد و شما میتوانید به صورت 1، 2 یا 4 نفره بازی کنید.

مود زامبی

این مود شبیه به همان مود بتل رویال است ولی تفاوت در این است که در شب زامبی ها هم به شما حمله می کنند و باید در برابر آن ها از خودتان دفاع کنید. هدف پابجی از این مود هیجان بیشتر برای شما گیمرای عزیز میباشد.

مود Arcade

در این مود به جای ۱۰۰ نفر افراد کمتری در مپ حضور دارند و در برخی موارد قابلیت Respawn هم گنجانده شده (یعنی بعد از مردن دوباره به بازی برمی گردید).

مود War

این مود ترکیبی از بتل رویال و Deathmatch است. در این مود یک رقابت ۳۰ دقیقه ای بین تیم های چهارنفره صورت می گیرد و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند برنده آن دست خواهد بود. در این مود هم قابلیت Respawn گنجانده شده و درصورت مردن دوباره به بازی بر می گردید.

مود Team Death Match

در این مود دو تیم پنج نفره در یک مپ کوچک با هم رقابت می کنند و هر تیمی که به حد نصاب امتیاز برسد برنده خواهد شد و در این مود هم قابلیت Respawn وجود دارد و درصورتی که کشته شوید، دوباره از پایگاه تیم خودتان به بازی بر می گردید.

Quick Match

در واقع حالت اصلی مود Arcade Mode است که در آن بازیکنان در یک نقشه کوچک با یکدیگر مبارزه میکنند و حدود ۸ دقیقه طول میکشد.

Sniper Training

مود Sniper Training همانطور که از نامش پیداست مخصوص بازیکنانی است که علاقه به اسلحه های اسنایپر دوربین دار و شکار از راه دور را دارند و حدود ۱۵ دقیقه طول میکشد.

Mini Zone

همانند مود کلاسیک است با این تفاوت که فقط در روزهای شنبه – یکشنبه – سه شنبه – پنجشنبه برای بازی باز است ، معمولا بخش کوچکتری از نقشه بزرگ را بازی میکنید.

PAYLOAD MODE

مود پی لود پابجی موبایل فقط به صورت ۴ نفره قابل اجرا می باشد ، یک قدم مدرن تر از پابجی ! هلیکوپتر ، تانک نفر بر و زنده کردن دوستان خود با استفاده از دکل ها از خصوصیات بارز این مود می باشد. این مود فوق العاده سرگرم کننده است پیشنهاد ما این مود جذاب و اعتیاد آور میباشد.

مود اواگراوند EvoGround

خود شامل payload پی لود ، Zombie زامبی و Team deathmact تی دی ام. یک مد ترکیبی و فان واس سرگرم شدن گیمرا.

ویژگی های آپدیت جدید pubg mobile

آپدیت جدید به بازیکنان اجازه میدهد که از سخت افزار تلفن ها و تبلت هایشان بهتر استفاده کنند و بتوانند نرخ تازه سازی صفحه نمایش را در حالت 90 هرتز تجربه کنند، این نرخ تازه سازی به بازیکنان اجازه میدهد که کندی کمتری داشته باشند.نسخه جدید پابجی موبایل نقشه جدید Erangel را به بازی اضافه میکند، بازی از نظر گرافیکی بهبود فراوانی داشته و بافت های شخصیت های بازی تغییراتی داشته اند و واقع گرایانه تر به نظر میرسند، ساختمان ها و زمین در بازی از نظر گرافیکی متحول شده اند که نسبت به گذشته زیباتر به نظر میرسند. علاوه بر اینها نور پردازی بازی، انیمیشن های شخصیت ها و محیط در داخل بازی تغییراتی داشته است اگر از بازیکنان قدیمی پابجی موبایل باشید میدانید که مودهای Payload و EvoGround خیلی وقت است که تغییرات اساسی به خود ندیده اند، در آپدیت جدید پابجی موبایل این دو مود دچار تغییراتی میشود و تعدادی جنگ افزار به این حالت ها اضافه خواهند شد. در مود Payload شاهد اضافه شدن یک هلیکوپتر جنگی جدید، برج های ارتباطی پیشرفته تر و تعدادی جنگ افزار دیگر خواهیم بود، وسیله های نقلیه مختلفی هم به بازی اضافه خواهند شد که نبردهای بازی را کمی سریعتر میکنند. سایر تغییرات آپدیت جدید pubg mobile به پیشرفت در نبردها، بهبود انیمیشن های میدان جنگ و به روز رسانی Cheer Park باز میگردد.

جدیدترین آپدیت ها و اخبار پابجی موبایل را از سایت ما بخواهید.

آموزش نصب و اجرا پابجی موبایل

نصب و اجرا پابجی موبایل تنها در یک قدم بسیار آسان و بدون دردسر.

تنها کافیست با توجه به سیستم عامل موبایل خود لینک زیر را انتخاب کنید تا به صفحه دانلود وارد شوید. نکته مهم و خوب برای شما، دیتای بازی به طور خودکار دانلود میشود.

دانلود بازی پابجی موبایل اندروید (از گوگل پلی).

دانلود بازی پابجی موبایل اندروید (از سایت سازنده).

دانلود بازی پابجی موبایل ios

در گام آخر بازی را اجرا کرده و تا ساعت ها سرگرم شوید.

نکاتی از پابجی موبایل که باید به آن توجه کنید!

بازی اینترنتی و آنلاین است.

نسخه بهینه پابجی مخصوص دستگاه های ضعیف : PUBG MOBILE LITE

اپلیکیشن GFX Tool و HD Graphics Tool و Graphic Optimizer for PUBG و GFX Tool Pro برای دستکاری در گرافیک بازی پابجی است.

در صورت مشاهده خطای Your device is not supported در اجرا، باید بدانید که بازی دستگاه شما را ساپورت نمی کند و باید سراغ بازیهای مشابه بروید.

برای آپدیت باید فایل نصبی و دیتای جدید دریافت شود.

خرید یوسی پابجی

آیا شما گیمرای عزیز دوست دارید که جدید ترین آیتم ها و لباس های پابجی موبایل را در اختیار داشته باشید؟آیا میخواهید توجه دوستان و دیگر گیمرا در بازی به شما باشد؟مو جو جم شاپ برای سهولت و رفع نیاز شما بخش اختصاصی به یوسی و خرید آیتم های مختلف پابجی با بهترین قیمت برای شما قرار داده است فقط کافیست عبارت خرید یوسی پابجی را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه وارد شوید و از جدید ترین آیتم ها استفاده کنید و بدرخشید.

نسخه پابجی موبایل لایت

PUBG MOBILE LITE – پابجی موبایل لایت نسخه سبک و بهینه بازی خارق العاده و شگفت انگیز پابجی موبایل از Tencent Gaming برای اندروید است. این نسخه توسط کمپانی سازنده پاجی به صورت اختصاصی مخصوص دستگاه های ضعیف اندروید طراحی شده است و در اصل همانند نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود. در بازی PUBG Mobile LITE همانند نسخه PC اش تعدادی بازیکن در یک نقشه n کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد.

ویژگی های پابجی موبایل لایت

1-پابجی موبایل لایت ۶۰ بازیکن برای برنده شدن در بازی در یک جزیره ۲ کیلومتر × ۲ کیلومتر با چتر رها میشوند، بازیکنان در منطقه که در طی بازی در حال کوچکتر شدن است رها میشوند و وظیفه بازیکنان این است که اسلحه، وسایل نقلیه و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند تا آخرین بازیکن ایستاده باشند، آماده فرود آمدن باشید و برای زنده ماندن هر کاری که لازم است انجام دهید.

2-گرافیک بالا و صدا اچ دی موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 با جزئیات خیره کننده ، جلوه های گیم پلی واقع گرایانه و نقشه اچ دی گسترده ، تجربه ای خوب برای ژانر اکشن تاکنیکی ایجاد می کند. با پخش صدا های با کیفیت بالا و سه بعدی در نبرد احساس بهتری داشته باشید.

3-از دوستان خود دعوت کنید تا از طریق گپ صوتی، با همدیگر یک استراتژی برنده را ایجاد کرده و در بازی پیروز شوید. کمین کنید و دشمنان خود را غافلگیر کنید. هم تیمی های خود را در گرما و نبرد زنده کنید و برای تسلط گروه خود بجنگید.

4-محیط بازی عادلانه مکانیسم های قدرتمند ضد تقلب بازی ، یک محیط سرگرم کننده و عادلانه را برای همه بازیکنان پابجی موبایل لایت تضمین می کند.

تغییرات و بهبود پابجی موبایل لایت

‏ویژگی های سالگرد.

‏آیکون و لابی جدید.

‏آتش بازی جزیره اسپاون.

‏بروزرسانی عبور برنده.

‏کوپن ها و موارد اختصاصی.

‏جوایز جدید و ویژگی درخواست.

‏بروزرسانی سیستم.

‏گزینه ارسال هدیه فضایی.

‏افتادن جوایز هوایی بهتر در لابی.

‏راه های جدید برای کمین کردن.

‏حرکت لیز خوردن.

‏مسلسل دستی اختصاصی: P90

‏‏جشن سالگرد یک سالگی.

‏اضافه شدن وارنگا: خرابه ها.

‏سرزمین جدید در وارنگا.

‏خرابه ها، غارها، و تله کابین.

‏بهبود بخشی حرکت: پرش از روی موانع.

‏مسابقه مرگ تیمی در خرابه ها آنلاین شد.

نقشه TDM Ruins در حال حاضر موجود است.

به روزرسانی Pass Win

تأمین هوای بهتر در پارکینگ.

آموزش نصب و اجرا در پابجی موبایل لایت

نصب و اجرا پابجی موبایل لایت تنها در یک قدم بسیار آسان و بدون دردسر.

تنها کافیست لینک زیر را انتخاب کنید تا به صفحه دانلود وارد شوید. نکته مهم و خوب برای شما، دیتای بازی به طور خودکار دانلود میشود.

دانلود بازی پابجی موبایل لایت (از گوگل پلی).

دانلود بازی پابجی موبایل لایت (از سایت سازنده).

نکته:نسخه پابجی موبایل لایت تنها برای سیستم عامل اندروید میباشد و برای ios تنها نسخه کامل و رسمی موجود است.

در گام آخر بازی را اجرا کرده و تا ساعت ها سرگرم شوید.

پابجی موبایل در ویندوز و کامپیوتر

بازی Pubg Mobile برای کامپیوتر یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بازی های سبک بتل رویال است و طرفداران بی شماری در جهان دارد و در ایران هم بازیکن های فعال زیادی دارد. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی PUGB رایگان نبودن آن برای کامپیوتر است ولی نسخه موبایل این بازی رایگان بوده و به تازگی به کمک شبیه ساز Gameloop ( اسم دیگر این برنامه Tencent Gaming میباشد ) قابل اجرا در کامپیوتر هم می باشد. لانچر گیم لوپ، یک شبیه ساز اندروید است که قادر است تعداد قابل توجهی از بازیهای اندرویدی را بر روی کامپیوتر های شخصی و لپتاپ های ویندوزی به راحتی اجرا کند. لانچر گیم لوپ، یک شبیه ساز اندروید است که قادر است تعداد قابل توجهی از بازیهای اندرویدی را بر روی کامپیوتر های شخصی و لپتاپ های ویندوزی به راحتی اجرا کند.

ویژگی های پابجی موبایل در ویندوز و کامپیوتر

کاملاً رایگان.

گرافیک خارق العاده بهنیه سازی شده برای کامپیوتر با پشتیبانی از 4K

شوتینگ و صداگذاری عالی.

دارای محیط های مختلف و طرح ریزی شده.

اسلحه های مختلف با قدرت های متفاوت.

دارای آپدیت های منظم و اضافه شدن امکانات.

اجرا بصورت آنلاین و آنتی چیت قوی در سرور ها.

قابلیت افزودن دوست و چت.

دارای قابلیت اشتراک امتیاز و نبرد جهانی.

امکان بازی با همان اکانت موبایل Pubg Mobile

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا بازی پابجی موبایل در ویندوز

پردازنده: Dual core Intel or AMD @ 1.8 GHz.

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 8600 / 9600GT, ATI / AMD Radeon HD2600 / 3600.

حافظه رم: 3GB

ویندوز مورد نیاز: Windows 10, 8.1, 8 and 7

دایرکت اکس: Version 9.0c

حافظه خالی: 4GB of free space

آموزش نصب بازی پابجی موبایل بر روی ویندوز و کامپیوتر

در قدم اول شما گیمرای عزیز از سایت ما برنامه GameLopp را دریافت کنید.

دانلود GmeLoop (از سایت سازنده).

سپس پس از آنکه به نصب برنامه اقدام کردید آن را اجرا کنید در صفحه اول Region مربوطه را انتخاب کنید و سپس گزینه Agree را کلیک کنید و در آخر Start را انتخاب کنید تا به صفحه اصلی برنامه GameLoop وارد شوید.

پس از اینکه به صفحه اصلی برنامه Game Loop برای نصب پابجی موبایل وارد شدید، در قسمت سرچ Pubg Mobile را جست و جو کنید تا بازی پابجی موبایل برای شما نمایش دهد. سپس پس از انتخاب پابجی موبایل وارد صفحه مربوط به اطلاعات و دانلود بازی میشود. کافیست گزینه Download را کلیک کنید تا بازی به طود خودکار برای شما نصب شود.

پس از اینکه بازی دانلود و نصب شد. کافیست وارد بازی شوید میبینید که دقیقا محیط پابجی موبایل بر روی ویندوز همانند نسخه رسمی موبایل میباشد. اکانت خود را لاگین کنید و لذت ببرید.

نکاتی کلی برای بهبود بازی پابجی

ما برای شما عزیزان یک سری نکات را آماده کرده ایم که بتوانید بازی خود را بهبود ببخشید.

برای برنده شدن در پابجی چه کنیم؟

‏اول از همه استراتژی داشته باشید. انواع مختلفی از اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه در بازی وجود دارند که بسته به نیاز و سبک بازی می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر اهل نبرد های نزدیک و تن به تن هستید، ترکیب شاتگان و SMG توصیه می شود. اگر ترجیح می دهید تا خیلی درگیر نشوید و از دور حریفان را رصد کنید خوب است که یک مسلسل خودکار (Assault Rifle) به همراه یک اسنایپر یا اسلحه ای سبک تر را بردارید. مهم ترین مسئله این است که تایپ های مختلف اسلحه را بشناسید و با توجه به سبک بازی آن ها را انتخاب کنید.

‏چگونه در پابجی تفنگ های بهتری پیدا کنیم؟

قبل از هر چیز باید نقشه بازی و محله های مختلف آن را بشناسید. سلاح ها و تجهیزات در نواحی مختلف پخش شده اند و این که کجاها اسلحه های باکیفیت تری وجود دارد را با تجربه کردن و گشت و گذار در محیط بازی می توانید پیدا کنید. کافی است چند دستی را بدون حساسیت روی برنده شدن و صرفاً با هدف شناختن محله های مختلف بازی کنید یا گر حوصله گشت زدن را ندارید، از ما نشنیده بگیرید که مثلاً در مپ Erangel در مناطق School، Military Base، Georgopol و Bunker می توانید سلاح ها و تجهیزات خفنی پیدا کنید.

امیدواریم که توضیحات تیم ما در این موارد برای شما کاربردی و مفید واقع شده باشد، سپاس گزار از همراهی شما عزیزان هستیم.

منبع : دانلود بازی پابجی موبایل نسخه اصلی،لایت و ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *