نقشه ارانگل پابجی موبایل

در این مقاله نقشه ارانگل پابجی موبایل و نکات مربوط به آن را بررسی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین مکان های Erangel 2.0 در بازی پابجی موبایل

Mylta Power

نیروگاه Mylta یکی از جاذبه‌های اصلی Erangel 2.0 است. دومین طرح هسته‌ای در این مکان وجود خواهد داشت که ورشکسته شده‌است. تعداد ساختمان‌ها در محل افزایش یافته است. که در حال حاضر فضای باز کمتری دارند.

نیروگاه Mylta بعد از این طراحی مجدد بر روی ارانگل جذاب تر شده است.

Quarry

Quarry به دلیل این که این منطقه دارای زمین سنگی بوده و حرکت بازیکنان را سخت تر می کرده، همواره مورد توجه کمی قرار گرفته است. در مپ Erangel 2.0 پابجی این مکان مجددا طراحی شده است تا با مسیرهایی که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای سفر استفاده کنند، بیشتر در دسترس باشد.

با این حال، کیفیت غنایم در این ناحیه هنوز پایین است، بنابراین Quarry بهترین مکان برای شروع بازی نیست اما به سختی قبل هم نخواهد بود.

در صورت نیاز به یوسی این بازی می نوانید از طریق وب سایت ما برای خرید یوسی پابجی موبایل اقدام کنید.

Rozhok

Rozhok، شهر آبی پابجی موبایل یک مکان بسیار منحصر به فرد در پابجی موبایل است. Rozhok شهری است که در حال غرق شدن در آب است. با این که غنایم در این مکان مناسب است، اما بازیکنان تمایلی به آمدن به این مکان ندارند، چون خیلی سخت است که طریق آب به این مکان سفر کنند.

خانه‌های منطقه Rozhok اکنون در مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل با مسیرهایی بر روی پشت‌بام برای حرکت بین خانه‌ها به یکدیگر متصل هستند. بیشتر بخوانید : در صورت علاقه مند بودن می توانید مقاله مرتبط با آپدیت جدید پابجی موبایل را مطالعه کنید.

زیرزمین های محرمانه

در مپ Erangel 2.0 پابجی موبایل شما می‌توانید راه های زمینی مخفی را در اطراف این نقشه پیدا کنید. این زیرزمین ها، جایگاه سری ایستادگی کسانی است که صاحب اختیار Erangel 2.0 هستند. آن‌ها در زیر زمینی پوشیده از صفحات چوبی قرار دارند. شما باید این صفحات را پیدا کنید و آن‌ها را برای ورود به این زیرزمین ها نابود کنید.

برای اطلاعات بیشتر از این بازی می توانید با وب سایت رسمی پابجی موبایل مراجعه کنید.

منبع : بهترین مکان‌های مپ Erangel 2.0 بازی پابجی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *