بهترین مکان های مخفی مپ ارانگل 2.0

در این مقاله بهترین مکان های مخفی مپ ارانگل 2.0 را به شما معرفی میکنیم ، پس با ما همراه باشید.

مهم ترین لوکیشن های زیرزمین های مخفی مپ ارانگل

زیرزمین های مخفی بازی پابجی موبایل دارای لوت های مناسبی هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید در مواقعی که شرایط جنگیدن ندارید از آن‌ها به عنوان مخفی گاه استفاده کنید. در ادامه برخی از مکان‌های این زیرزمین ها که باید بدانید آورده شده‌است:

Kameshki

شما می‌توانید ورودی یک زیرزمین مخفی را که دارای یک در چوبی است پیدا کنید. این زیرزمین در یک خانه قدیمی که در کنار بلندترین ساختمان این شهر است قرار دارد. این زیرزمین در زیر اتاق کوچکی واقع شده‌است که یک در دیگر آن بیرون خانه است.

در صورت نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

قسمت غربی Quarry پابجی موبایل

یک زیرزمین مخفی در این منطقه وجود دارد که در خارج از یک خانه آبی رنگ قدیمی در روستای کوچکی واقع در غرب Quarry دیده می‌شود. این خانه دارای فونداسیون بهتری نسبت به خانه‌های دیگر در این روستا است. یک در دیگر این زیرزمین در داخل خانه قرار دارد. بنابراین اگر دشمنان وارد این خانه شوند، شما می‌توانید از طریق این زیرزمین فرار کنید.

قسمت غربی Ruins

دو خانه در غرب Ruins در نزدیکی تپه Georgo وجود دارد. زیرزمین مخفی در این منطقه ساختاری مشابه زیرزمینی که در غرب Quarry وجود داشت دارد. این زیر زمین دارای دو در بوده که یکی بیرون و دیگری در داخل خانه است.

غرب Stalber Hill

یک زیرزمین دیگری در یک محله مسکونی کوچک در غرب Stalber Hill قرار دارد. در بیرونی این زیرزمین در کنج دیوار خانه آبی رنگی قرار دارد. این زیرزمین هم دارای دو در می باشد که در دیگر نیز به اتاقی در داخل خانه منتهی می‌شود.  

ناحیه شمالی Ferry Pier

در ناحیه شمال شرقی Ferry Pier، نزدیک به پل Sosnovka یک زیرزمین در زیر بزرگ‌ترین خانه این منطقه وجود دارد. این زیرزمین همچنین دو ورودی دارد.

این ها پنج زیرزمین مخفی در Erangel 2.0 بازی پابجی موبایل هستند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از نارنجک دستی یا چند گلوله آن ها از بین ببرند. زیرزمین هایی که شامل دو در می باشند شما می‌توانید در مواقعی که دشمنانتان در حال تعقیب شما هستند از در بیرونی آن ها برای فرار از خانه استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مرتبط با مهم ترین لوکیشن های مپ Erangel 2.0 را مطالعه کنید.

منبع : لوکیشن های زیرزمین های مخفی ارانگل 2.0 پابجی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *