آموزش نصب پابجی هک شده

در این مقاله نصب پابجی هک شده را به شما آموزش می دهیم ، پس با ما همراه باشید

هک پابجی موبایل واقعیت دارد؟

آیا شما به نسخه هک پابجی علاقمند هستید؟ اگر جوابتان بله است پس با ما همراه باشید چرا که مجموعه ای از هک پابجی همراه با ویژگی ها و آموزش های مرتبط در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. این بازی خارجی قابل هک شدن است اما نسخه روی سرور آن به صورت پابلیک کسی روش هک پابجی آن را توضیح نداده و بی شک فقط قوی ترین هکر ها می توانند نسخه اصلی این بازی را هک کنند اما نسخه های دیگر بازی به صورت عمومی یا پابلیک هک شده اند که در دسترس هستند و می توانید از آنها استفاده کنید. اما مشکل متعددی که این نسخه ها دارند این است تمام کسانی که در آن هستند بازی را هک کرده اند! چون این نسخه درواقع نسخه مود پابجی با سکه نامحدود می باشد و اگر شما تمام سلاح های عالی را دارید باید بگویم که دیگر بازیکن ها هم مثل شما از آنها برخوردار هستند.

آموزش استفاده از چیت برای پابجی موبایل بدون روت و رایگان

خب در ابتدا شما نیاز به یک شبیه ساز دارید که پیشنهاد ما به به شما Octopus می باشد که برای انجام این کار عالی می باشد. خب پس از آن تمامی دسترس های لازم را به برنامه بدهید و به داخل برنامه بروید حال نوبت اضافه کردن بازی پابجی موبایل می باشد که ابتدا آن را درون شبیه ساز اضافه می کنیم و چیت را نیز به همین صورت به برنامه اضافه می کنیم ، بعد از انجام این موارد برنامه چیت را باز می کنیم و بروی نسخه ای که از آن استفاده می کنیم تنظیم می کنیم. دقت کنید که هنوز نباید بازی را استارت کنید. بعد از باز کردن چیت نوبت به استفاده از نرم افزار تغییر آی پی (قند شکن) می باشد که پس از آن از داخل شبیه ساز بازی را اجرا می کنیم. دقت داشته باشید که این روش بدون خطر بن شدن می باشد اما پیشنهاد می شود به هیچ وجه روی اکانت اصلی خودتان آن را اجرا نکنید ، خب پس ابتدا یک اکانت جدید برای خودمان می سازیم و پس از ساخت اکانت بازی را حالت مورد نظر خود اجرا می کنیم حال وقت این رسیده است که چیت بازی پابجی موبایل را استارت کنید و پس از استارت آن سریع به داخل بازی برگردید مشاهده می کنید که یک آیکون جدید روی صفحه ظاهر شده است که با کلیک کردن روی آن می توانید قابلیت های مختلفی همانند: مشخص کردن نام ، فاصله و حتی میزان خون دشمنان را مشاهده کنید و یا قابلیت های دیگری مثل : وال هک ، هدشات خودکار و غیره را بر حسب علاقه خود فعال کنید.

نکته مهم:در انتهای آموزش به این نکته دقت داشته باشید که برنامه چیت Pubg Mobile قرار داده شده یک برنامه کاملا VIP می باشد که در زمان اجرا از شما رمز می خواهد که رمز برنامه هم groot است و نکته این است دیگر که در حال حاضر این برنامه بر روی نسخه ۰٫۱۸٫۰ تست شده است.

دانلود چیت پابجی

دانلود شبیه ساز پیشنهادی

یکی از نسخه های محبوب چیت و هک پابجی موبایل در اختیار شماست که تیم ما این نسخه فوق العاده حرفه ای را برای شما قرار داده است. این نسخه از پابجی ویژگی هایی نیز در بر دارد که برای شما شرح خوایم داد…

ویژگی های این چیت

تیر سرعتی=Rapid Fire

وال هک=Wall Hack

جعبه ویژه=ESP Box

بدون روت=No Root

بدون نیاز به جیلبرک=No Jailbreak

آپدیت شده=Updated

قابلیت اجرا بر روی شبیه سازهای اندروید در کامپیوتر=Android Simulator

استفاده آسان=Easy to Use

نکاتی که در این نسخه از پابجی باید بدانید!

اول از همه تیم ما استفاده از نسخه اصلی و رسمی بازی را به شما پیشنهاد میکند که شما میتوانید با خرید یوسی پابجی برای نسخه رسمی PUBG از سایت ما بین دوستان و دیگر گیمرای پابجی بدرخشید و نگران مسدود شدن نباشد. چرا که در نسخه های هک و مود امکان مسدود شدن اکانت شما بالا میباشد.

این نسخه با آخرین ورژن Google Play سازگار بوده و بدون هیچ مشکلی اجرا میشود.

چیت بازی پابجی گوشی در تمامی اندروید های ورژن ۴ به بالا قابلیت اجرا دارد.

Game Guardian

یکی دیگر از برنامه های چیت و هک پابجی موبایل بنام game gurdian بین هکر ها محبوبیت خاص خود را دارد در این نسخه شما به یک سری از ویژگی های مود و هک دسترسی پیدا خواهید کرد که با شما در میان خواهیم گذاشت.

ویژگی های Game Gurdian در پابجی موبایل

چیت Aim Bot

این چیت یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین چیت هایی است که در بازی ها استفاده می شود و اکثر بازیکن ها در بازی قادر به تشخیص این نوع از چیت‌ها نیستند. کارکرد این چیت به گونه ای است که به محض دیدن حریف، مگسک یا به اصطلاح نشانگر تیراندازی روی حریف قفل می شود و با یک یا چند شلیک بدون هدفگیری حریف کشته خواهد شد.

چیت Wall Hack

این چیت یکی از بهترین چیت هایی است که تا کنون ساخته شده و برای بازیکن های حریف (دشمن) در بازی بسیار آزار دهنده است. شما با استفاده از این چیت دیگر بازیکنان را می توانید به صورت رنگی از پشت دیوار ها و باقی موانع ببینید و از کمین کردن و مکان های پنهانی بقیه بازیکنان مطلع شوید تا از دیدن ناگهانی هر بازیکن شوکه نشوید. برخی از این چیت ها قادر به شلیک از پشت دیوار هم هستند.

چیت No Recoil

این چیت باعث می شود که هنگام تیراندازی لگد اسلحه باعث تغییر در هدفگیری و نشانگر تیراندازی نشود البته در برخی از این چیت ها لگد اسلحه به صورت صفر پایین آورده نمی شود و دلیل آن این است که تشخیص چیت بودن سخت تر یا ناممکن شود این چیت به دلیل طبیعی تر بودن و گریز از مسدود شدن بیشتر استفاده می شود ولی باید توانایی کم این چیت را در تقلب کردن قبول کرد.

چیت God view

این چیت به نحوی کار میکند که تمام بازیکنان بازی را میبیند و نشان دادن این بازیکنان برای شما به این شکل است که یک خط از کاراکتر بازیکن به قسمت بالایی صفحه شما وصل میشود و این خط از تمام کاراکتر های بازی اطراف شما به بالای صفحه وصل میشود و به محض حرکت هر بازیکن شما طبق خطی که به او وصل است میتوانید مکان او و فاصله اش با خودتان را به صورت کاملا واضح مشاهده کنید.

آموزش استفاده از Game gurdian در پابجی موبایل

ابتدا فایل نصبی نرم افزار Game Guardian از ما دریافت کنید و سپس در گوشی اندروید خود نصب کنید. و توسط نرم افزار Klon Diz اسکریپتی که در فایل مود برای شما آماده کرده ایم وارد نرم افزار Game Guardian کنید. بعد از داخل همین نرم افزار روی بازی پابجی موبایل کلیک کرده و اسکریپت هک رو روی بازی فعال کنید. بعد با فعال کردن هک های موجود بازی رو هک کرده و لذت ببرید. فقط دقت کنید که این هک رو روی اکانت اصلی خود انجام ندهید چون امکان دارد که توسط بازی اکانت شما بن شود.

دانلود Game Gurdian

امیدواریم که از توضیحات این بخش لذت کافی را برده باشید اما به یاد داشته باشید هرگونه استفاده از چیت و هک امکان بن شدن شما وجود دارد و این را در نظر بگیرید که پابجی به محض اینکه متوجه بشود شما از چیت استفاده میکنید حساب شما را به مدت 10 سال از بازی منع می کند و عده ای سودجو و کلاهبردار سعی در فروش چیت هایی با عنوان Anti-Ban هستند و ادعا میکنند که اگر از این چیت استفاده کنید اکانت شما محدود نخواهد شد که چنین چیزی وجود ندارد و هرگز هیچ چیت بازی را خریداری نکنید.

منبع : آیا برای پابجی موبایل نسخه هک شده وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *